luni, 5 decembrie 2011

WINTER

                                                          It will snow.

                                                    I love how snowing in big cityes <3
               Mereu am iubit anotimpurile reci . Probabil deoarece m-am nascut toamna ; acum 14 ani . Btw , ador sa ma plimb printre brazi in cautare de aventura . Sa scutur crengile de povara rece a iernii si sa fac ingeri in zapada . Da .
Mama imi spunea mereu  ca fiecare anotimp este frumos in felul sau , dar eu nu o ascultam . Eu eram absorbita de caldura emanata de calorifere in timp ce stateam pe un fotoliu ros de timp si citeam o carte .
Ce pot spune este ca iubesc iarna , lunile mele favorite sunt noiembrie , octombrie , decembrie si ianuarie :3
                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu