miercuri, 28 decembrie 2011

So many books , so little time





Cand eram mica probam pantofii cu toc ai mamei si probam o palarie asortata cu o pereche de ochelari de soare . Ma indreptam spre oglinda pentru am vedea reflecsia in ea si in cele din urma ma strambam si ma miscam in diferite pozitii ca si cum cineva ma poza ,iar mama ma prindea si ma lua in brate gadilandu-ma si razand impreuna cu mine . Ce vremuri .
Acum , ma simt izolata de restul lumii , stand in camera mea pe un fotoliu si citind ce carte-mi cade-n mana .
Iubesc cartile asa cum imi iubesc familia . Daca as fi incuiata intr-o biblioteca macar pentru o saptamana , cu mancare si apa , sigur as citi cel putin 10 carti . La 11 ani am aflat ca nu toate cartile contin acelasi subiect . Cum ar fi "Harry Potter"  sau "Micul Print" . Am aflat ca exista si carti cum ar fi "Fiica tacerii" ori romanele de dragoste ; ma simt ca si un soarece de biblioteca . Ei bine nu . Protestez in legatura cu acest subiect . Unii copii care nu au aflat inca ce este o carte sau mai bine spus un roman  nu au nici un drept de a comenta la faptul cum ca altii care iubesc cartile si isi petrec timpul citind  sunt "soareci de biblioteca" eu i-as numi pe cei care habar nu au ce e ala roman INCUIATI . Cum sa stai departe de o carte ?!
Eu una nu pot . Odata ce mi-a cazut o carte-n "ghiare" nu-i mai dau drumu' . O devorez pe toata intr-o clipa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu